Silesia Business & Life Golf Cup
Silesia Business & Life Golf Cup to wydarzenie, …
Najstarszy park rozrywki w Polsce z dniem 30 marca 2017 roku zmienił się w największy tematyczny park rozrywki w naszym kraju. Legendia to park, który łączy magiczną zabawę z pięknymi opowieściami – legendami i baśniami z całego świata.
W tym sezonie śląski park rozrywki to już park tematyczny, w którym ponad 60 procent terenu zyskało zupełnie nowy wygląd i tematykę.
Nową szatę otrzymały atrakcje m.in. kultowe – Diabelski Młyn – Legendia Flower i Samoloty – Dream Flight Airlines. Zmianie wizualnej towarzyszyła również modernizacja całego otoczenia w parku – nowa nawierzchnia, sieci, infrastruktura i oświetlenie. Zupełnie przebudowana została strefa wejścia a nowością dla klientów jest możliwość zakupienia biletów przez system online – gopass.pl
Na sezon 2017 zarządcy parku przygotowali nowości – pierwszy raz dostępne są łódki z wiosłami – Magical Lake Taxi, którymi można pływać po jeziorze i podziwiać park z jego perspektywy. W strefie wejścia pojawiła się specjalna ekspozycja z makietami najwyższych szczytów świata – Korona Ziemi, którą można zwiedzać z przewodnikiem.
Obok postaci Skarbnika – opiekuna atrakcji Diamond River – nowości sezonu
2016 w tym roku pojawią się m.in. legendy o kwiecie paproci, Smoku Wawelskim czy założycielu państwa polskiego – Lechu. Ta ostatnia związana będzie z największym hitem, nowością w parku, czyli ogromnym rollercoasterem Lech. Ta atrakcja to wysoka na 40 metrów kolejka z pędzącymi wagonikami nawet do niemal 100 km/h. Takie parametry na pewno wbiją w fotel. Dodatkowe emocje i niezapomniane wrażenia zapewni innowacyjne rozwiązanie – media room, w którym oczekujący na przejazd goście zostaną wprowadzeni w tematykę atrakcji.
Preshow „Legenda o Lechu” to przedsięwzięcie wyjątkowe nie tylko na polskim rynku – podobne atrakcje są realizowane tylko przez największe parki rozrywki na świecie. Jego premiera odbędzie się w lipcu, wraz z otwarciem Lech Coastera. Koncepcję storytellingową „Legendy o Lechu”, która wspiera także działania marketingowe i merchandisingowe tworzone wokół Lech Coastera, przygotował Fish Ladder – dział projektów specjalnych Platige Image.
Za opracowanie warstwy wizualnej opowieści i produkcję filmu odpowiada Platige Entertainment, a techniczną stroną przedsięwzięcia zajmuje się Platige Events. Dzięki tej współpracy śląski rollercoaster będzie wyjątkowy zarówno pod względem parametrów, technologii i tematyki.